خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ | شرط توسعه ۵۰ درصدی چیست؟


پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ | شرط توسعه ۵۰ درصدی چیست؟ | ایران ماین

به گزارش ایران ماین،در اولین روز کاری هفته یعنی شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران نسبت به روز گذشته بالا رفتن ۱۵ هزار و ۸۱ واحدی را تجربه کرد و به لایه ۲ میلیون و ۵۲ هزار واحدی رسید. 

نبض بورس در خبری نوشت:همچنین شاخص کل هم وزن نیز نسبت به روز گذشته معاملاتی با بالا رفتن ۲ هزار و ۸۳۹ واحدی روبه‌رو شد تا به لایه ۶۴۱ هزار و ۸۷۰ واحدی برسد.

در سوی دیگر بازار نیز شاخص کل فرابورس توانست توسعه ۶۸ واحدی را نسبت به خرید و فروش روز چهارشنبه تجربه کرد و به تراز ۲۰ هزار و ۸۶۶ واحدی رسید.

در خرید و فروش اولین روز کاری هفته ۲۹۰ نماد صف خرید و ۱۴۰ نماد نیز صف فروش را تجربه کردند.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳

رضا جعفری، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس درخصوص شرایط بازار سرمایه بازگو کرد: «همانطور که انتظار می‌رود اولین روز کاری هفته شاخص سبزپوش شد و احتمالا این روند متعادل رو به بالا را تا پایان هفته ادامه دهد.»

وی با اشاره به دامنه نوسان گفت: «دامنه نوسان بازار همچنان در محدوده مثبت و منفی ۲ درصد قرار دارد و این موضوع استراحت بیشتری به خرید و فروش می‌دهد.»

این کارشناس بازار سرمایه توضیح داد: «محدودیت ۲ درصدی در دامنه نوسان باعث می‌شود که خرید و فروش سرمایه گذاران نیز محدود شود و در این محدودیت افراد کمتری راغب به معامله هستند.»

جعفری تاکید نمود: «با توجه به شرایط پیش آمده اگر به همین زودی‌ها دامنه نوسان باز شود، احتمالا شاخص مثبت‌های خوبی را میتواند تجربه کند.»

این کارشناس بازار سرمایه تشریح کرد: «درحال حاضر نرخ‌ها در بازار در کف است و نسبت به سایر بازارهای موازی ارزندگی خوبی دارد. در این شرایط اگر سایه خطرات از روی بازار برداشته شود می توان انتظار جهش بیش از ۵۰ درصدی را میان مدت داشت.»

وی در نهایت گفت: «با توجه به محدودیت دامنه نوسان نمی توان توسعه خوبی برای بورس متصور بود و فعلا بازار روندی متعادل خواهد داشت.»